ا
-
اتاق خبر
طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانههای داخلی (سازمانهای مطبوعاتی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 435-385]
-
اجرای جنسیت
نمایش جنسیت در بین کاربران اینستاگرام: رویکرد اجرای جنسیت (مطالعه موردی پیجهای ماشین باز) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 153-127]
-
اخبار
لبه تیغ کژکارکرد خبری در فضای مجازی: روایت جوانان شهر یزد از شیوع شایعه در فضای مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 450-419]
-
اخبار جعلی
راههای تشخیص اخبار جعلی در رسانهها از نظر متخصصان و حرفهای های ارتباطات [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 233-207]
-
اخلاق ژورنالیسم
چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 105-67]
-
ارزش تجاری
شناسایی و اولویتبندی ارزشهای تجاری رسانههای اجتماعی در کسبوکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 332-301]
-
استان بوشهر
رسانههای نوین در اطلاع یابی پژوهش های علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزه های علمیه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 394-365]
-
استان فارس
رسانههای نوین در اطلاع یابی پژوهش های علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزه های علمیه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 394-365]
-
اضطراب
تدوین مدل علی وابستگی به شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس روابط بین اضطراب اجتماعی، حمایت اجتماعی ادراک شده ، احساس تنهایی با میانجی گری خودتنظیمی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 363-337]
-
اطلاعیابی
رسانههای نوین در اطلاع یابی پژوهش های علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزه های علمیه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 394-365]
-
اعتبار پیام
تاثیر اعتبار شبکههای اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
-
اعتبار رسانه
تاثیر اعتبار شبکههای اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
-
اعتماد
شناسایی مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سیاسی کاربرانِ شبکههای اجتماعی در ایران [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 274-249]
-
افغانستان
الگوی ترویج صفحهنمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 108-77]
-
افکار عمومی
دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 36-1]
-
انتخابات
بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجستهسازی رسانهای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 76-47]
-
اینترنت
تأثیر استفاده از رسانههای نوین بر مدیریت بدن زنان باشگاهی با میانجیگری پذیرش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 275-237]
-
انتشار فراخوان ها
عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 384-357]
-
اینستاگرام
شبکههای اجتماعی و گونههای کارکرد جمعی: مطالعۀ موردی شبکه اینستاگرام [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 108-75]
-
اینستاگرام
تحلیل جنسیتی بازنشر خشونت در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 435-395]
-
اینستاگرام
تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 209-173]
-
انگیزشپیشرفت
مقایسهی ویژگیهای روانشناختی دانشآموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانشآموزان معمولی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 180-155]
ب
-
بازاریابی دیجیتال
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 208-181]
-
بازی رایانه ای
تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 180-155]
-
بازی رایانه ای معمایی
تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 180-155]
-
بازنشر خشونت
تحلیل جنسیتی بازنشر خشونت در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 435-395]
-
باورپذیری
لبه تیغ کژکارکرد خبری در فضای مجازی: روایت جوانان شهر یزد از شیوع شایعه در فضای مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 450-419]
-
باورپذیری اطلاعات
تاثیر اعتبار شبکههای اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
-
بدنِ جنسی
نمایش جنسیت در بین کاربران اینستاگرام: رویکرد اجرای جنسیت (مطالعه موردی پیجهای ماشین باز) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 153-127]
-
بروکر
توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 46-1]
-
بیماریهای پرخطر جنسی
نقش شبکههای اجتماعی در شیوع بیماریهای پر خطر جنسی (با تاکید بر والدین کاربر) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 323-291]
پ
-
پارادوکس موبایل
تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 209-173]
-
پیامرسانها
ارائه مدل شهرت رسانهای کانالهای پیامرسان خبری با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 36-1]
-
پخش تلویزیونی
الگوی ترویج صفحهنمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 108-77]
-
پذیرش اجتماعی
تأثیر استفاده از رسانههای نوین بر مدیریت بدن زنان باشگاهی با میانجیگری پذیرش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 275-237]
-
پلتفرم
طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانههای داخلی (سازمانهای مطبوعاتی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 435-385]
ت
-
تأثیرپذیری کاربران
عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 384-357]
-
تبلیغات در بازیهای دیجیتال
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 208-181]
-
تحلیل جنسیتی
تحلیل جنسیتی بازنشر خشونت در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 435-395]
-
تحلیل چارچوب
چارچوببندی سقوط هواپیمای پیاس752 در وبسایتهای تلویزیونهای خبری جهان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 197-155]
-
تحلیل شبکه
توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 46-1]
-
تحلیل شبکه
دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 36-1]
-
تحلیل شبکه اجتماعی
مقایسه تحلیل مفاهیم سواد رسانه ای و سواد رایانه ای در پایگاه وب آو ساینس [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 65-37]
-
تحلیل محتوا
شبکههای اجتماعی و گونههای کارکرد جمعی: مطالعۀ موردی شبکه اینستاگرام [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 108-75]
-
تحلیل مسیر
الگوی تحلیل مسیر سواد رسانه ای سلامت و ارتباط آن با مصرف رسانه های اجتماعی در تهران [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-41]
-
تحلیل مضمون
اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 237-199]
-
تخصص فردی
تاثیر اعتبار شبکههای اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
-
تسهیم دانش
عوامل مؤثر بر تمایل به تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 96-71]
-
تطابق تبلیغ با موضوع بازی دیجیتال
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 208-181]
-
تعامل مخاطب
الگوی ترویج صفحهنمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 108-77]
-
تقاطع جنس و اقتصاد
نمایش جنسیت در بین کاربران اینستاگرام: رویکرد اجرای جنسیت (مطالعه موردی پیجهای ماشین باز) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 153-127]
-
تلفن همراه هوشمند
تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 209-173]
-
تلویزیون
بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجستهسازی رسانهای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 76-47]
-
تلویزیون خبری
چارچوببندی سقوط هواپیمای پیاس752 در وبسایتهای تلویزیونهای خبری جهان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 197-155]
-
تمایل به تسهیم دانش
عوامل مؤثر بر تمایل به تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 96-71]
-
تنهایی
تدوین مدل علی وابستگی به شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس روابط بین اضطراب اجتماعی، حمایت اجتماعی ادراک شده ، احساس تنهایی با میانجی گری خودتنظیمی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 363-337]
-
توییتر
دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 36-1]
-
توئیتر
بررسی شرایط تکوین حوزۀ عمومی در رسانه اجتماعی توئیتر [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 276-239]
-
توئیتر فارسی
توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 46-1]
ج
-
جهتگیری انتقادی
شناسایی مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سیاسی کاربرانِ شبکههای اجتماعی در ایران [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 274-249]
-
جهتگیریزندگی و مهارت خودتنظیمی
مقایسهی ویژگیهای روانشناختی دانشآموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانشآموزان معمولی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 180-155]
-
جوامع آنلاین
سرمایه اجتماعی آنلاین در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ بررسی و تحلیل دیدگاه های مخالف و موافق [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 70-37]
-
جوانان
لبه تیغ کژکارکرد خبری در فضای مجازی: روایت جوانان شهر یزد از شیوع شایعه در فضای مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 450-419]
ح
-
حریم شکنی های فرهنگی سایبری
حریمشکنیهای فرهنگی سایبری و ابزار کنترل اجتماعی ادراکشده در میان کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 247-211]
-
حکمرانی خوب
حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 153-97]
-
حمایت
تدوین مدل علی وابستگی به شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس روابط بین اضطراب اجتماعی، حمایت اجتماعی ادراک شده ، احساس تنهایی با میانجی گری خودتنظیمی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 363-337]
-
حوزه علمیه
رسانههای نوین در اطلاع یابی پژوهش های علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزه های علمیه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 394-365]
-
حوزه عمومی
بررسی شرایط تکوین حوزۀ عمومی در رسانه اجتماعی توئیتر [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 276-239]
-
حوزه عمومی
توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 46-1]
-
حوزۀ عمومی مجازی
کنشگری کاربران توییتر در یادبود قربانیان بمباران شیمیایی (کیمیاباران) حلبچه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 40-1]
خ
-
خبر
چارچوببندی سقوط هواپیمای پیاس752 در وبسایتهای تلویزیونهای خبری جهان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 197-155]
-
خشونت اجتماعی مجازی
اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 237-199]
-
خشونت علیه زنان
تحلیل جنسیتی بازنشر خشونت در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 435-395]
-
خودتنظیمی
تدوین مدل علی وابستگی به شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس روابط بین اضطراب اجتماعی، حمایت اجتماعی ادراک شده ، احساس تنهایی با میانجی گری خودتنظیمی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 363-337]
-
خودشناسی
مقایسه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی، سبک های دلبستگی و خودشناسی در بین دانشجویان دختر و پسر [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 206-181]
-
خودمداری
شناسایی مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سیاسی کاربرانِ شبکههای اجتماعی در ایران [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 274-249]
د
-
دی 98
بررسی شرایط تکوین حوزۀ عمومی در رسانه اجتماعی توئیتر [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 276-239]
-
دانشآموزان
بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 362-333]
-
دانشجویان
تأثیرشبکه های اجتماعی مجازی برهویت اجتماعی وسبک زندگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 355-325]
-
دانشجو معلمان
عنوان:تبیین جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 173-141]
-
دانشگاه فرهنگیان مشهد
تأثیرشبکه های اجتماعی مجازی برهویت اجتماعی وسبک زندگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 355-325]
-
دیجیتالی شدن
طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانههای داخلی (سازمانهای مطبوعاتی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 435-385]
-
درگیری تحصیلی
بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 362-333]
-
دستکاری اجتماعی
دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 36-1]
-
دموکراسی
گونهشناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 300-275]
ر
-
رسانه
راههای تشخیص اخبار جعلی در رسانهها از نظر متخصصان و حرفهای های ارتباطات [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 233-207]
-
رسانه های اجتماعی
الگوی تحلیل مسیر سواد رسانه ای سلامت و ارتباط آن با مصرف رسانه های اجتماعی در تهران [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-41]
-
رسانه های اجتماعی
اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 237-199]
-
رسانههای اجتماعی
شناسایی و اولویتبندی ارزشهای تجاری رسانههای اجتماعی در کسبوکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 332-301]
-
رسانههای اجتماعی
اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 300-277]
-
رسانه های تجربی
چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 105-67]
-
رسانه های نوین
رسانههای نوین در اطلاع یابی پژوهش های علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزه های علمیه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 394-365]
-
رسانه های نوین
نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 236-209]
-
رسانه های نوین
طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانههای داخلی (سازمانهای مطبوعاتی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 435-385]
-
رسانههای نوین
گونهشناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 300-275]
-
رضایت
اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 300-277]
-
رهبری فکری
عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 384-357]
-
روزنامه
بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجستهسازی رسانهای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 76-47]
-
روزنامه نگاری
گونهشناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 300-275]
-
روش تحقیق تفسیری
تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 209-173]
-
رویکرد گلیزری
ارائه مدل شهرت رسانهای کانالهای پیامرسان خبری با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 36-1]
ژ
-
ژورنالیسم دیجیتال
چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 105-67]
-
ژورنالیسم واقعیت مجازی
چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 105-67]
س
-
سایت های شبکه اجتماعی
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی گردشگران به سایت های شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 349-325]
-
سبک زندگی
بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 362-333]
-
سبک زندگی
تأثیرشبکه های اجتماعی مجازی برهویت اجتماعی وسبک زندگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 355-325]
-
سبکهای یادگیری
ارتباط بین استفاده از شبکههای اجتماعی و سبکهای تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبکهای یادگیری آنها [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 126-107]
-
سبکهای تدریس مرجح
ارتباط بین استفاده از شبکههای اجتماعی و سبکهای تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبکهای یادگیری آنها [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 126-107]
-
سبک های دلبستگی
مقایسه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی، سبک های دلبستگی و خودشناسی در بین دانشجویان دختر و پسر [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 206-181]
-
سرمایه اجتماعی
سرمایه اجتماعی آنلاین در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ بررسی و تحلیل دیدگاه های مخالف و موافق [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 70-37]
-
سرمایه اجتماعی آنلاین
سرمایه اجتماعی آنلاین در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ بررسی و تحلیل دیدگاه های مخالف و موافق [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 70-37]
-
سرمایهداری جنسی
نمایش جنسیت در بین کاربران اینستاگرام: رویکرد اجرای جنسیت (مطالعه موردی پیجهای ماشین باز) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 153-127]
-
سفر
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی گردشگران به سایت های شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 349-325]
-
سقوط هواپیما
چارچوببندی سقوط هواپیمای پیاس752 در وبسایتهای تلویزیونهای خبری جهان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 197-155]
-
سلبریتی
تحلیل جنسیتی بازنشر خشونت در صفحات اینستاگرام سلبریتی ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 435-395]
-
سواد رایانه
مقایسه تحلیل مفاهیم سواد رسانه ای و سواد رایانه ای در پایگاه وب آو ساینس [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 65-37]
-
سواد رسانه
مقایسه تحلیل مفاهیم سواد رسانه ای و سواد رایانه ای در پایگاه وب آو ساینس [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 65-37]
-
سواد رسانهای سلامت
الگوی تحلیل مسیر سواد رسانه ای سلامت و ارتباط آن با مصرف رسانه های اجتماعی در تهران [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-41]
-
سوژگی متقابل
تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 209-173]
ش
-
شادمانی
مقایسهی ویژگیهای روانشناختی دانشآموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانشآموزان معمولی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 180-155]
-
شایعه
لبه تیغ کژکارکرد خبری در فضای مجازی: روایت جوانان شهر یزد از شیوع شایعه در فضای مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 450-419]
-
شاهنامه
تغییر یا تخریب دنیای متن در بازی رایانهای؟! (بررسی اقتباس از شاهنامه در بازی رایانهای سیاوش بر بنیاد نظریة اقتباس لیندا هاچن) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
-
شبکه اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 391-363]
-
شبکه های اجتماعی
راههای تشخیص اخبار جعلی در رسانهها از نظر متخصصان و حرفهای های ارتباطات [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 233-207]
-
شبکه های اجتماعی
نقش شبکههای اجتماعی در شیوع بیماریهای پر خطر جنسی (با تاکید بر والدین کاربر) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 323-291]
-
شبکه های اجتماعی
عنوان:تبیین جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 173-141]
-
شبکه های اجتماعی
عوامل مؤثر بر تمایل به تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 96-71]
-
شبکه های اجتماعی
عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 384-357]
-
شبکه های اجتماعی
حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 153-97]
-
شبکه های اجتماعی
نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 236-209]
-
شبکههای اجتماعی
..بررسی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 324-301]
-
شبکههای اجتماعی
بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجستهسازی رسانهای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 76-47]
-
شبکههای اجتماعی
تاثیر اعتبار شبکههای اجتماعی بر باورپذیری اطلاعات آنها از طریق متغیر میانجی تخصص فردی در میان دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
-
شبکههای اجتماعی
ارتباط بین استفاده از شبکههای اجتماعی و سبکهای تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبکهای یادگیری آنها [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 126-107]
-
شبکههای اجتماعی آنلاین
سرمایه اجتماعی آنلاین در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ بررسی و تحلیل دیدگاه های مخالف و موافق [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 70-37]
-
شبکه ها اجتماعی مجازی
مقایسه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی، سبک های دلبستگی و خودشناسی در بین دانشجویان دختر و پسر [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 206-181]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
تدوین مدل علی وابستگی به شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس روابط بین اضطراب اجتماعی، حمایت اجتماعی ادراک شده ، احساس تنهایی با میانجی گری خودتنظیمی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 363-337]
-
شبکه های اجتماعی مجازی
تأثیرشبکه های اجتماعی مجازی برهویت اجتماعی وسبک زندگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 355-325]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 209-173]
-
شبکههای اجتماعی موبایلی
مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 141-109]
-
شکاف دیجیتال
الگوی تحلیل مسیر سواد رسانه ای سلامت و ارتباط آن با مصرف رسانه های اجتماعی در تهران [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-41]
-
شهرت رسانهای
ارائه مدل شهرت رسانهای کانالهای پیامرسان خبری با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 36-1]
-
شهرت و جذابیت
عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 384-357]
ص
-
صفحه اجتماعی
شبکههای اجتماعی و گونههای کارکرد جمعی: مطالعۀ موردی شبکه اینستاگرام [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 108-75]
-
صفحهنمایش دوم
الگوی ترویج صفحهنمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 108-77]
ع
-
عربستان سعودی
دستکاری اجتماعی خصمانه؛ راهبرد نوین تأثیرگذاری بر افکار عمومی (مطالعه موردی اقدامات عربستان سعودی در توییتر با روش تحلیل شبکه اجتماعی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 36-1]
-
عزّتنفس
مقایسهی ویژگیهای روانشناختی دانشآموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانشآموزان معمولی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 180-155]
-
عشق به یادگیری
مقایسهی ویژگیهای روانشناختی دانشآموزان دبیرستانی درگیر در فضای مجازی و دانشآموزان معمولی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 180-155]
-
علم سنجی
مقایسه تحلیل مفاهیم سواد رسانه ای و سواد رایانه ای در پایگاه وب آو ساینس [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 65-37]
-
علوم اعصاب در مدیریت
حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 153-97]
-
عوامل بازدارنده
..بررسی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 324-301]
-
عوامل تسهیلکننده
..بررسی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 324-301]
غ
-
غوطه وری
چالش های اخلاقی پدیدار شده در ژورنالیسم واقعیت مجازی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 105-67]
ف
-
فاجعۀ حلبچه
کنشگری کاربران توییتر در یادبود قربانیان بمباران شیمیایی (کیمیاباران) حلبچه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 40-1]
-
فرهنگ سیاسی
شناسایی مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سیاسی کاربرانِ شبکههای اجتماعی در ایران [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 274-249]
-
فضای مجازی
اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 237-199]
-
فضای مجازی
بررسی تأثیر سبک زندگی مجازی محور بر درگیری تحصیلی دانشآموزان متوسطه [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 362-333]
-
فضای مجازی
لبه تیغ کژکارکرد خبری در فضای مجازی: روایت جوانان شهر یزد از شیوع شایعه در فضای مجازی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 450-419]
-
فعالیت آنلاین
گونهشناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 300-275]
ق
-
قصد حضور
اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 300-277]
ک
-
کاربر
شبکههای اجتماعی و گونههای کارکرد جمعی: مطالعۀ موردی شبکه اینستاگرام [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 108-75]
-
کاربران ایرانی اینستاگرام
حریمشکنیهای فرهنگی سایبری و ابزار کنترل اجتماعی ادراکشده در میان کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 247-211]
-
کاربران پل
بررسی شرایط تکوین حوزۀ عمومی در رسانه اجتماعی توئیتر [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 276-239]
-
کاربران توییتر
کنشگری کاربران توییتر در یادبود قربانیان بمباران شیمیایی (کیمیاباران) حلبچه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 40-1]
-
کارکرد جمعی
شبکههای اجتماعی و گونههای کارکرد جمعی: مطالعۀ موردی شبکه اینستاگرام [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 108-75]
-
کانالهای خبری
ارائه مدل شهرت رسانهای کانالهای پیامرسان خبری با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 36-1]
-
کسبوکارهای کوچک ومتوسط
شناسایی و اولویتبندی ارزشهای تجاری رسانههای اجتماعی در کسبوکارهای کوچک و متوسط: مروری نظامند [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 332-301]
-
کنترل اجتماعی سایبری
حریمشکنیهای فرهنگی سایبری و ابزار کنترل اجتماعی ادراکشده در میان کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 247-211]
-
کنش اجتماعی
عوامل مؤثر بر رهبری فکری کاربران شبکه های اجتماعی در ایجاد کنش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 384-357]
-
کنش اجتماعی مجازی
اهداف و انگیزه های بازنشر خشونت اجتماعی در فضای مجازی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 237-199]
-
کنش ارتباطی
توئیتر به مثابه حوزه عمومی؛ نقش بروکرها در کاهش قطبیدگی توئیتر فارسی(مورد مطالعه: ترور سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 46-1]
-
کنشگری هشتگی
کنشگری کاربران توییتر در یادبود قربانیان بمباران شیمیایی (کیمیاباران) حلبچه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 40-1]
گ
-
گردشگری
..بررسی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده بر اشتراک گذاری تجارب سفر در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 324-301]
-
گردشگری
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی گردشگران به سایت های شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 349-325]
-
گیم پلی
تغییر یا تخریب دنیای متن در بازی رایانهای؟! (بررسی اقتباس از شاهنامه در بازی رایانهای سیاوش بر بنیاد نظریة اقتباس لیندا هاچن) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
ل
-
لیندا هاچن
تغییر یا تخریب دنیای متن در بازی رایانهای؟! (بررسی اقتباس از شاهنامه در بازی رایانهای سیاوش بر بنیاد نظریة اقتباس لیندا هاچن) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
م
-
ماهواره
تأثیر استفاده از رسانههای نوین بر مدیریت بدن زنان باشگاهی با میانجیگری پذیرش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 275-237]
-
محتوای تبلیغات دیجیتال
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 208-181]
-
محیط دیجیتال
گونهشناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 300-275]
-
مدیریت بدن
تأثیر استفاده از رسانههای نوین بر مدیریت بدن زنان باشگاهی با میانجیگری پذیرش اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 275-237]
-
مدیریت دانش
عوامل مؤثر بر تمایل به تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 96-71]
-
مدیریت رسانه
حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 153-97]
-
مدل اراده گرایی مدنی
نقش شبکههای اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 391-363]
-
مدل الیس
رسانههای نوین در اطلاع یابی پژوهش های علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزه های علمیه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 394-365]
-
مدل ذهنی
حکمرانی بر شبکه های اجتماعی: مدل نگاشت شناختی ذهنی با استفاده از تکنیک استخراج استعاری زالتمن (زیمت) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 153-97]
-
مدل کوشش درخور
نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 236-209]
-
مشارکت سیاسی آفلاین
نقش شبکههای اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 391-363]
-
مشارکت سیاسی آنلاین
نقش شبکههای اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی دانشجویان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 391-363]
-
مصرف رسانهای
الگوی تحلیل مسیر سواد رسانه ای سلامت و ارتباط آن با مصرف رسانه های اجتماعی در تهران [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 74-41]
-
مصرف شبکههای اجتماعی
عنوان:تبیین جامعه شناختی مصرف شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ایلام) [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 173-141]
-
موبایل
تحلیل تفسیری معنای تلفن همراه در زندگی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 209-173]
ن
-
نظارت
گونهشناسی فرایندهای نظارت سیاسی دمکراسی در بستر ارتباطات دیجیتال [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 300-275]
-
نظریة اقتباس
تغییر یا تخریب دنیای متن در بازی رایانهای؟! (بررسی اقتباس از شاهنامه در بازی رایانهای سیاوش بر بنیاد نظریة اقتباس لیندا هاچن) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 256-235]
-
نظریه برجستهسازی
بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجستهسازی رسانهای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 76-47]
-
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل شهرت رسانهای کانالهای پیامرسان خبری با رویکرد داده بنیاد [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 36-1]
-
نقد نظام سیاسی
شناسایی مؤلفه ها و شاخص های فرهنگ سیاسی کاربرانِ شبکههای اجتماعی در ایران [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 274-249]
-
نقشه دانش
مقایسه تحلیل مفاهیم سواد رسانه ای و سواد رایانه ای در پایگاه وب آو ساینس [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 65-37]
-
نگرش
نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 236-209]
و
-
وابستگی
تدوین مدل علی وابستگی به شبکه های اجتماعی مجازی بر اساس روابط بین اضطراب اجتماعی، حمایت اجتماعی ادراک شده ، احساس تنهایی با میانجی گری خودتنظیمی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 363-337]
-
واژه های کلیدی: خلاقیت
تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 180-155]
-
واژه های کلیدی: معلول
نقش رسانه های نوین در تغییر نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 236-209]
-
والدین کاربر
نقش شبکههای اجتماعی در شیوع بیماریهای پر خطر جنسی (با تاکید بر والدین کاربر) [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 323-291]
-
وبسایت
چارچوببندی سقوط هواپیمای پیاس752 در وبسایتهای تلویزیونهای خبری جهان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 197-155]
-
وفاداری الکترونیکی
عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی گردشگران به سایت های شبکه اجتماعی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 349-325]
ه
-
همگرایی رسانه ای
طراحی مدل پلتفرمی اتاق خبر برای رسانههای داخلی (سازمانهای مطبوعاتی) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 435-385]
-
هم واژگانی
مقایسه تحلیل مفاهیم سواد رسانه ای و سواد رایانه ای در پایگاه وب آو ساینس [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 65-37]
-
هواپیمای پیاس 752
چارچوببندی سقوط هواپیمای پیاس752 در وبسایتهای تلویزیونهای خبری جهان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 197-155]
-
هواداران تیم استقلال
اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 300-277]
-
هویت اجتماعی
تأثیرشبکه های اجتماعی مجازی برهویت اجتماعی وسبک زندگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 355-325]
-
هویت تیمی
اثر فعالیت های بازاریابی مبتنی بر شبکههای اجتماعی روی قصد حضور هواداران با نقش میانجی هویت تیمی و رضایت (مطالعه موردی صفحه اینستاگرام استقلال) [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 300-277]
-
هویت خانوادگی
مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 141-109]
-
هویت دینی
مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 141-109]
-
هویت زنان
مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 141-109]
-
هویت قومی
مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 141-109]
-
هویت ملی
مدل سازی تاثیر رسانه های اجتماعی در بازنمایی هویت ایرانی– اسلامی زنان [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 141-109]
-
هوموفیلی
بررسی شرایط تکوین حوزۀ عمومی در رسانه اجتماعی توئیتر [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 276-239]
ی
-
یادآوری تبلیغات دیجیتال
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات در بازی های دیجیتال بر یادآوری برند در بین بازیکنان بازی های دیجیتال [دوره 8، شماره 32، 1401، صفحه 208-181]
-
یادبود مجازی
کنشگری کاربران توییتر در یادبود قربانیان بمباران شیمیایی (کیمیاباران) حلبچه [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 40-1]